Plek Sociaal Intranet

Plek

De medewerkerservaring is snel gefragmenteerd, vaak incompleet en mensen die ertoe doen zijn niet aangehaakt. Terwijl een goede medewerkerservaring zoveel bijdraagt aan verbinding, betrokkenheid en productiviteit. Met Plek Sociaal Intranet kan je leidinggevenden, communicatie, HR en IT helpen verbinden rond een complete en betekenisvolle medewerkerservaring, voor alle medewerkers. Veel gemeenten vullen Microsoft 365 en Sharepoint aan met Plek om het leven van gebruikers makkelijker maken. Met één simpele web-applicatie en één mobiele app, in plaats van vele. Mensen zonder bureau komen vaak Teams niet eens binnen: via Plek vinden ze wel de informatie uit Teams.

J.A. Verstelle
andy@plek.co
020 369 75 77
Website leverancier
Website pakket

Ondertekende addenda (0)
Overzicht ondertekende addenda

Meld aan leverancier

Pakketversie Status Start distributie
SAAS productieversie In gebruik 1-1-2022

Toelichting versie

Status

In gebruik

Start ontwikkeling

1-1-2022

Start test

1-1-2022

Start distributie

1-1-2022
Pakket geschikt voor (GEMMA 2)Ingevuld door (1)

Aantal gemeenten met een versie van het pakket "in productie". NIET die een versie "gepland" hebben. Is vertrouwelijk.

Intranetcomponent1 gemeente

Details pakketversie: Plek Sociaal Intranet SAAS productieversie - Status: In gebruik

Eindproduct standaarden

1 van 4 compliant met testrapport
Verplichte standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
EN 301 549 versie 2.1.2 (WCAG 2.1)
Intranetcomponent
202304 quickscan digitale toegankelijkheid Plek.pdf

Door leverancier toegevoegde standaarden

Er zijn geen toegevoegde standaarden

Applicatiefuncties

Referentiecomponent Applicatiefunctie Ondersteuning
Intranetcomponent
Publiceren van informatie voor medewerkers

Pakketversie Ondersteunde technologieën

Dienst - Software as a Service (SAAS)