Plek Sociaal Intranet
PlekDe medewerkerservaring is snel gefragmenteerd, vaak incompleet en mensen die ertoe doen zijn niet aangehaakt. Terwijl een goede medewerkerservaring zoveel bijdraagt aan verbinding, betrokkenheid en productiviteit. Met Plek Sociaal Intranet kan je leidinggevenden, communicatie, HR en IT helpen verbinden rond een complete en betekenisvolle medewerkerservaring, voor alle medewerkers. Veel gemeenten vullen Microsoft 365 en Sharepoint aan met Plek om het leven van gebruikers makkelijker maken. Met één simpele web-applicatie en één mobiele app, in plaats van vele. Mensen zonder bureau komen vaak Teams niet eens binnen: via Plek vinden ze wel de informatie uit Teams.
J.A. Verstelle
andy@plek.co
020 369 75 77
Website leverancier
Website pakket
Pakketversie | Status | Start distributie | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
SAAS productieversie | In gebruik | 1-1-2022 | ||||||
|
||||||||
Pakket geschikt voor (GEMMA 2) | Ingevuld door (1) Aantal gemeenten met een versie van het pakket "in productie". NIET die een versie "gepland" hebben. Is vertrouwelijk. | |
---|---|---|
Intranetcomponent | 1 gemeente |
Details pakketversie: Plek Sociaal Intranet SAAS productieversie - Status: In gebruik
Eindproduct standaarden
1 van 4 compliant met testrapport
Verplichte standaarden
Naam | Opgelegd door referentiecomponent | Ondersteuning | Compliancy | Testrapport |
---|---|---|---|---|
202304 quickscan digitale toegankelijkheid Plek.pdf |
Door leverancier toegevoegde standaarden
Er zijn geen toegevoegde standaarden
Pakketversie Ondersteunde technologieën
Dienst - Software as a Service (SAAS) |